Løten kommune bruker "Byggsøk". Dette er en effektiv måte å sende søknader på, både for brukerne og saksbehandlerne -ved raskere behandling. 

Fordelen for søkeren er at det går raskt å fylle ut og sende når man har alle vedlegg (dvs byggtegninger og andre vedlegg) på en fil. Alternativt kan den ferdige søknaden skrives ut og sendes sammen med vedlegg i posten.

 
 

Hvordan ta i bruk systemet?

  • For å bruke Byggsøk må man ha et brukernavn og passord som opprettes
    første gang man går inn.
  • Gjennom hele søknadsprosessen gis det veiledning i form av hjelpeknapper.
  • Søknaden kan lagres underveis og hentes fram igjen.
  • Kart lages underveis i søknadsprosessen.

 
Ta i bruk Byggsøk her

Byggsøk (elektronisk byggesaksbehandling)

 

Har du spørsmål?

Ta kontak med Byggesaksbehandler:
Karl Anders Evensen, tlf. 62 56 40 00, eller send mail til post@loten.kommune.no .

Les mer om Byggesak i Løten kommune her