Det hender mottakere ikke får åpnet posten fra det offentlige. Det gjelder spesielt post som leveres i Digipost og gjerne for de som har iPhone eller iPad og som bruker Digipost-appen. Men samme problem kan også oppstå i e-Boks og på andre mobiltelefoner og nettbrett. Problemet ligger hos leverandør av tjenesten, og de jobber med å rette feilen. 

Vårt råd er da å unngå å bruke appen. Bruk heller en vanlig nettleser og gå til www.digipost.no dersom du bruker Digipost eller www.e-boks.no for de som bruker e-Boks.

  • Har du tilgang til en PC er det ofte den beste løsningen for slik post.
  • Husk at du alltid må logge inn via ID-porten, ikke med brukernavnet og passordet som du kanskje bruker for å få post fra private avsendere.

Har du prøvd disse løsningene, og du får fortsatt ikke åpnet posten?

Send en e-post til eiendomsskatt@loten.kommune.no eller ring oss på tlf. 62 56 40 00 (kl. 10:00-14:00).