Søk om omsorgsbolig

Søknadsskjema bolig (PDF, 82KB)

Søknaden sendes til: Tildelingsteamet, Sykehusvegen 10, 2340 Løten.

Om søknadsprosessen:

Søknaden behandles av Tildelingsteamet. Når søknaden er mottatt, blir du kontaktet for vurderingssamtale/hjemmebesøk og innhenting av utfyllende opplysninger. Søknaden vil bli behandlet innen 4 uker.

Klage kan rettes til Tildelingsteamet. Klagefristen er 3 uker etter mottatt vedtak.

Hvem kan få tjenesten?

Personer som er avhengig av praktisk eller personlig hjelp for å greie dagliglivets gjøremål.

Se mer i kriteriene for tildeling her:
 

Tildelingskriterier (PDF, 142KB)

Boligene:

Boligene kan være frittstående eller inneha fellesskapsløsninger, og kan ha tilknyttet bemanning hele eller deler av døgnet. De kommunale boligene skal være en del av det totale tjenestetilbudet som bruker er i behov for.

Bemannet bolig i Stasjonsvegen 25

Leiligheter som er tilknyttet samme leilighetskompleks. Leilighetene er delbemannet på dag og kveld. Ved tildeling tas det derfor utgangspunkt i å prioritere søkere som har behov for trygghet og får tjenester fra hjemmesykepleien. 

Se priser for tjenesten her: