Du blir varslet på telefon hvis vi må stenge vannet ditt eller hvis det skjer noe som kan påvirke drikkevannet ditt. Derfor er det viktig at du er registrert med riktig telefonnummer.

Her kan du sjekke og oppdatere telefonnummer som skal brukes:

Oppdater kontaktinfo

Har du ikke blitt varslet?

Vi benytter oss av opplysningene du er registrert med i folkeregisteret til skatteetaten, kontaktinformasjon fra norge.no og tilleggsregisteret til servicevarsling.no.

  • Er du folkeregistrert på din boligadresse?
    Sjekk dine opplysninger på skatteetaten.no
  • Har du oppdatert din elektroniske kontaktinformasjon?
    Sjekk din kontaktinformasjon på norge.no


Blir du ikke varslet?

Har du registrert deg via tjenestene ovenfor, men blir allikevel ikke varslet om for eksempel stengt vann? 

Ta kontakt med Jan Roald Bøgeberg (v/Teknisk drift):
 415 25 284
 Send e-post til Jan Roald

Vil du få varsel om hendelser på en annen adresse enn din egen?

På varslemeg.no kan du registrere at du ønsker å bli varslet når vannet skal stenges på adressen til en bedrift hvor du ikke er registrert som eier (i foretaksregisteret) - eller hvis du er pårørende til eldre eller personer med funksjonsnedsettelser.

Jobber du i en bedrift som er spesielt sårbar hvis vannet blir borte? Da kan du også benytte deg av varslemeg.no. Eksempler på sårbare bedrifter:

  • Sykehus og medisinske sentre
  • Alders- og sykehjem
  • Leger og tannleger
  • Barnehager og skoler
  • Næringsmiddelprodusenter
  • Restauranter og caféer